logo22.gif BPM_1.png iphone_mockup_master.gif bpm-Mockup_small.png concept_bpm.jpg iMac_121bpm_1.gif mushroom.jpg BPM_5.png adss.jpg bliss.jpg jviewz.jpg BPM_9.png 111.jpg ad4.jpg BPM_4.png bpm_notebook2.png 444.jpg ad5.jpg ad3.jpg 333.jpg BPM_3.png

BPM | המכללה של תעשיית המוסיקה

לרגל עשור להיווסדה והפיכתה למוסד הלימודים המוביל והגדול בישראל, עברה BPM מיתוג מחדש תחת הסיסמה: “המכללה של תעשיית המוסיקה”. הסיסמה הובאה כחלק מתהליך אבולוציה בריא אותו עבר המותג, שהפך אותו לחלק אינטגרלי מתעשיית המוסיקה בארץ ובעולם.
מטרות המיתוג החדש היו בין השאר: לרענן וליצור דיאלוג עכשווי, להדביק את הפער בין המוצר למותג, ליצור מותג סקסי ועל זמני, לבדל ולחזק את ההובלה ואת ההעדפה כלפי המכללה, להדק את מערכת היחסים עם קהל היעד וליצור קהלים חדשים.
בבסיס המותג עוצב לוגו רב-גוני היוצר, יחד עם שפת המותג החדשה, אישיות מותג כנה, אמיתית, ישירה ובועטת, פורצת ומובילת דרך, מדברת בגובה העיניים, מאפשרת, מקצוענית, יצירתית וכריזמתית.

Client: BPM | המכללה של תעשיית המוסיקה Location: תל אביב Skills: מיתוג, קריאייטיב, שיווק